För dig som letar efter den bästa körskolan i Täby så har vi en bättre idé. Hos Kullens i Sollentuna och Danderyd kommer mängder av elever dagligen, från olika närliggande områden i Stockholm för att ta körkort och däribland Täby. Åk de extra kilometrarna på några minuter och försäkra dig om att du får en körkortsutbildning i toppklass på vår körskola. Boka riskettan, risktvåan, handledarkurs eller intensivkurs redan i dag!

Vi är experter på körkortets alla delar och samtliga lärare har gedigen erfarenhet av både praktisk körning och handledning, såväl som teoridelen med alla rådande lagar och trafikregler. Vi ser det som en självklarhet att erbjuda helhetslösningar och vi tummar aldrig på kvalitén.