Hide

Nästa kurstillfälle Knivsta

Nästa kurstillfälle Väsbyvasby

Läs recensioner från tidigare elever på Kullens Trafikskola

Hos oss på Kullens får du tillgång till de bästa körlärarna, service i toppklass och fantastiska körvägar. Vi erbjuder alla kurser du behöver för att ta körkort, med allt från en inledande handledarkurs och intensivkurs till körlektioner och risktvåan i Upplands Väsby.

Vi strävar efter att alltid ha god kundnöjdhet, med elever som trivts hos oss och åker härifrån med ett körkort efter avslutad utbildning. Vi har blivit utsedda till Årets Nyföretagare 2019 och har mängder av fina recensioner från tidigare körelever! Vi är tacksamma och strävar efter att bli ännu bättre hela tiden.

Hos oss står elevernas bästa i det första rummet. Vi vill utbilda goda förare som känner sig trygga i sin egen förmåga, och detta genom att peppa och uppmana till att det bara är att fortsätta (köra) tills dess att du ser mållinjen. Läs mer om oss och vårt kursutbud, och boka en körlektion redan i dag!