Hide

Nästa kurstillfälle Knivsta

Nästa kurstillfälle Väsbyvasby

Läs recensioner från tidigare elever på Kullens Trafikskola

Det smidiga med att ta körkort hos oss är att du har möjlighet att både övningsköra och köpa upp i Sollentuna. Det innebär att du får god tid att bekanta dig med området och bli bekväm med körvägarna. Boka körlektioner redan i dag! Välj bland körlektioner, handledarkurs, riskettan, intensivkurs i Sollentuna och mycket mer.

Hos oss står eleven alltid i fokus. Vårt främsta mål är att utbilda skickliga och ansvarsfulla bilförare, och för att göra detta möjligt har vi enbart de bästa lärarna med lång erfarenhet!

På vår trafikskola kan vi se snabba resultat, och detta utan att tumma på kvalitén någonstans i ledet. Anledningen är att vi skräddarsyr samtliga kurser så långt det går. Du kan välja bland en rad olika smidigt sammansatta körkortspaket baserat på kunskapsnivå och behov, eller så kan du i samråd med oss sätta upp en helt egen plan.